donderdag 5 april 2012

Eindelijk weer wat kaartjes.

Hallo allemaal,

Eindelijk weer eens wat kaartjes van mij. Ik heb helaas weinig tijd gehad om ze op de blog te zetten...
Op dit moment ben ik erg druk met verschillende bestellingen aan kaartjes, die gemaakt moeten worden en uiteraard afgeleverd.
Maargoed, nu dan eindelijk de kaartjes.

                                                                    Lord & Lady.


                                                   Speciaal voor jou, mannenkaart.


Gefeliciteerd.


Speciaal voor jou met bloemenmand.


Vintage duif.


Vintage in 3D.


Vintage love.



Alle kaarten zijn in de vintage style gemaakt. Alle gebruikte mallen zijn van Marianne Design en Nellie Snellen. Verder zijn de vintage plaatjes ook van MD. Het gebruikte achtergrondpapier is ook van MD, PB7036.
De gebruikte bloemen zijn zelfgemaakt, geponst (Nellie Snellen) en gekocht bij oa; doe@ding, Gerda's hobbyshop en de egel. ( heel fijn winkeltje in Rotterdam op de Beijerlandselaan, een aanrader).
Verder komen de overige accesoires voornamelijk van Gerda's Hobbyshop.

Op het moment vind ik het erg leuk om de vintagestyle kaarten te maken dus ik ben weer heel benieuwd wat jullie van de kaarten vinden!

Groetjes Cathy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten